Monday, April 26, 2010

Telepaatia

Üha argisemalt arusaadavamana näib mulle, et inimesed mõjutavad üksteist ka otseselt nägemata, kuulmata, kompamata, haistmata ja maitsmata. Ma olen veel kaugel sellest, et enda jaoks midagi paika panna või mingit kokkuvõtet teha, aga midagi nagu oleks... õhus

Konkreetsemalt hakkasin sellele mõtlema umbes kuu aega tagasi, pärast seda, kui suitsetasin esimest korda kanepit koos Temaga. Hingasime tema ilusast klaasist bongist mõned väga suured kopsutäied. Ma ei hakka seda muundumist täpselt kirjeldama, aga üsna pea olid meie kehad nagu määratu suured draakonid ja magamistoakosmos meie ümber vist kartis meid veidike ega suutnud ära otsustada, et millisena ta peaks end meile näitama. Korraga endas selline kõikvõimsus avastada ja ümbruse ebapüsivust tunnistada oli natukene hirmus, aga kordagi ei olnud ma üksi, vaid alati koos Temaga, nii et tekkis isegi mõte, kuidas saavad kaks inimest nii lähedal olla teineteisele, nii "koos" ja sõltumatud kogu sellest lainetusest, ja vastus sellele mõttele, et küllap vist sellepärast, et nad on inimesed ainult teataval määral.

Mul tekkis tahtmine sellest ja ka väga paljudest muudest mõtetest Talle rääkida, aga enne kui ma jõudsin suu avada, taipasin et ma ju juba ütlesin seda talle - teistmoodi - ja ma vaatasin tema silmadesse ja ma teadsin, et ta teab. Nii me suhtlesime umbes 2 tundi järjest, ütlemata sõnu ega ennast eriti liigutamata. Selles mõttes oli see nagu tavaline vestlus, et küllap oli hulganisti ebatäpsusi - eriti vormi osas -, aga olen päris kindel, et meie mõtted vormusid sisuliseks, aktiivseks suhtluseks ja et me saime üksteisest aru. See oli dialoog, aga samal ajal ka monoloog. St ma ei kuulnud enda peas tema häält, vaid pigem ikkagi ise andsin mingisuguse mitteverbaalse vormi sellele, mis ta mulle ütles.

Võib-olla peitub midagi selles, et kui armastada kedagi ja olla temaga ühel lainel, ei olegi suurt vahet, kas on tegu monoloogi või dialoogiga, kuna teadvused on nagunii üsna ühte sulanud ja näevad üksteise mõtteid nagu lindusid taevas lendlemas. On üks teadvusruum, nii et pole vahet endal ja Temal.

See kõik tekitas mingisuguse tohutu õnnetunde ja tegi seest väga soojaks. Natukeseks ma ei kartnud mitte midagi. Kunagi varem ei ole kanep mulle niimoodi mõjunud. Muidugi oli kanep ainult päästikuks, aga sellest õhtust peale oskan ma asjadele jälle rohkem tähendusi omistada.

Ja päris huvitav on mõnikord tunda, kuidas inimene, kes sinust tegelikult umbes 180km kaugusel asub, on mingil tasandil tegelikult lähemal kui kõik muu ja hiljem juhuslikult teada saada, et Tema täpselt samal ajal tundis samamoodi ja kuulas isegi sama muusikapala.

Lisaks, üha enam hakkab mulle tunduma, et oleme suhelnud juba enne, kui me sündisime.

4 comments:

sõber said...

See jutt inspireeris mind mitmeti.
See on tõesti ilus mis teil on.
Tahaks nii väga õppida tajuma seda mida ei ole silmaga näha, maailm on nii sügav.

Heelium said...

Ma olen suurepäraselt rahul iga kord, kui keegi veel sellest selgelt aru saab :)

http://skeptik.ee/ - ja usun, et see seal on kirik. pime usk millessegi, mida kutsutakse "teaduseks". kuigi teadus on juba ammu edasi..

Unknown said...

Telepaatia või Maatriks on miljon protsenti õige.See töötab raadiolainetega,elektronidega,see on nähtamatu aine,elekter,internet.See töötab ülekogumaailma sekundiga nagu mobiilid,arvutid,internet jne.Inimese ajus on elekter ja õhus liigub ka elekter,internet,elektronid.Eestis on 35000 inimest ja Soomes 10% lastest psühhilise häirega,keda võivad mõjutada teised inimesed ja kellele saaks väga lihtsalt abi anda,terveks ravida Telepaatia või Maatriksi teel.Kui palju on neid lapsi ja inimesi ülekogumaailma.Uurige järgi millised psühhilised häired kõigil on,kas see kõik on tõesti võimalik vôi mis üldse on võimalik inimese pehmes madala vooluga ajus.Kas see on võimalik,et epilepsia haige kaotab teadvuse ja hakkab maas tõmblema üle kogu keha.Uurige järgi mida kirjutatakse internetis Telepaatia,Maatriksi või psühhiliste häirete kohta.See on väga julm saladus mida kogumaailma inimeste eest varjatakse.Sellest teavad ainult väga vähesed inimesed ülekogumaailma.Nii nagu mobiili levi ja internet tuleb läbi klaasi ja kes teab kust veel,nii tuleb see ka inimese ajju.Ma arvan,et see töötab läbi tehnika aga,kui ei ja see on olnud aasta tuhandeid või miljardeid nii,võimalik,et nii saab teiste planeetide elulugusid või ajalugu vaadata läbi nende elus olendite või surnud hingede.Telepaatia või Maatriksi teel liigub kogumaailma inimeste elu info esmajärjekorras sekundiga,see on tavaline elu ja nii pannakse väga pikalt plaane paika,samuti nii hoitakse seda saladust ja võimu enda käes,õpetatakse lapsi ja inimesi elama,kloonitakse neid jne.Inimesed on nagu raadioteel juhitavad robotid.Lapsel või inimesel ei ole enda oma midagi Telepaatia või Maatriksi teel võetakse kõik ära,kui tahetakse.Inimese mõttemaailnas,hinges,südames ei jää ei jää mitte kui midagi saladuseks,kõik on võimalik Telepaatia või Maatriksi teel välja ja käest ära võtta ja tundeid ka tunda,lühikese aja jooksul saab vaadata ära kogu inimese eluloo.Samuti saab ellu äratada surnud hingesid ja vaadata läbi nende kogu planeedi ajalugu.See ei ole normaalne Telepaatia võj Maatriksi teel annab lapsi jz inimesi mõjutada ja piinata väga julmalt ja väga ogaraks teha või hulluks ajada.Mina arvan,et kui surnud hingesid annab ellu äratada,siis ei ole inimese mälu ainult ajus vaid ka ôhus,arvutis või ka mujal.Võimalik,et lastel ja inimestel on ära võetud ka osa aju kasutamis võimalus 100%>70% sest see võim on väga tugev.Kui palju pimestatakse ära laste ja inimeste mõtteid,arusaamisi,tundeid jne.Kui palju in neid haigeks tehtud.Telepaatia või Maatriksi teel saavad suhelda  kogumaailma inimesed,erinevad rahvused samas keeles sest mõtted on samad.Ma arvan,et Telepaatia ja Maatriksi saladuse hoidmiseks ja võimu omamiseks on peetud väga palju sõdasid,ka ristisõdasid Jumala usu ûles ehitamiseks ja selle võimu nimel.Telepaatia või Maatriksi teel on kõik näha,mis inimese kehas või organismis on,ka silmanägemine.Mis te arvate,kui Maatriks,Avatar,Minority Raport filmid ja Smallville,Elajas seriaalid on tehtud Telepaatia või Maatriksi järgi.Ma arvan,et inimesi on aetud või nad on ise läinud sellepärast pederastideks,transvestiitideks,lesbideks,jne.Psühhilisest häirest saab nii lahti,kui ehitada hästi paksude petoon seintega hoone,kus ei ole aknaid,ventilatsiooni,elektrit ega üldse välismaailmaga mitte mingit kontakti,nii kaob selle levi mõju ära ja nii saavad inimesed oma mõtteid vabalt mõelda nii,et sellest keegi teada ei saa..Nii tehakse ka lastele ja inimestele saatusi.Ma ei saa veel kõike infot avaldada Telepaatia või Maatriksi kohta,muidu mind pannakse hullumajja.See kes leiutab selle tehnika välja,millega saab ära tõestada Telepaatia või Maatriksi ja millega saab seda kõike kasutama hakkata,kus on palju igasugu erinevaid võimalusi,saab maailma kõige rikkaimaks.See on uus sajand.

Psyhhotroopik said...

Enriko, ma arvan, et sinuga ei ole kõik korras.