Friday, December 14, 2012

Visuaalid ilma psühhedeelikumideta

Täna hommikul õnnestus mul miski, mida ma juba pikemat aega suhteliselt vähese eduga olen üritanud. Nimelt, sai mulle osaks au näha tahtejõul n-ö hallutsinatsioone, kasutamata selleks muud abivahendit kui natuke teed. Ja need ei olnud taolised udused visuaalid, mida võib näha silmi kissitades või oma meelt unelähedases seisundis ärkvel hoides, vaid täiesti ehtsad pärani silmade ja täie keskendumisvõime juures nähtavad LSD-laadsed visuaalid.

Üks jalalaba (mitte minu enda oma) tundus mulle huvitav ja nii ma siis vaatasin seda jalalaba õige lähedalt ja tähelepanelikult. Ühel hetkel mõtlesin, et okei prooviks siis jälle ja tegin teadliku otsuse vaadata seda jalalaba nüüd niimoodi nagu vaadatakse trippides ja tasapisi tulidki mulle juba tuttavad hieroglüüfilaadsed märgid aina selgemini esile.

Kanepi abil suutsin seda juba varemgi teha, aga nüüd on siis järgmine level saavutatud.

2 comments:

Anonymous said...

Väga huvitav. Olen endal ka selle võime avastanud. (ainult et LSD asemel seentetripile sarnaneva)

Anonymous said...

mahviga juhtub väga tihti viimasel ajal, olenk ka varem paljusi erinevaid seeni teinud ja ka lsd-d, võibolla see ongi see mis annab sellise tugeva kujutlusvõime :)